blue5 ben çok memnunum ama dediğiniz gibi fiyatlar aşırı arttı bir de bu robot süpürge konusunda kiminle konuşsam çok memnun markadan bağımsız olarak. Yani haritalandırması olan başka bir model de işimi görürdü. Bu arada süpürge kısmı için konuşuyorum. Mop benim için olmasa da olur çünkü aynı bezle bütün evi gezince temizlemiş değil kiri taşımış gibi geliyor. Her odada bez değiştirmeye veya yıkamaya kalkarsam da mopun bi anlamı kalmıyor zaten onu yapana kadar kendim viledalıyorum.