Bebekceylin Merhaba arkadaşlar Hero baby 4. Ay olanı kullanıyorum kalan mamayı 3 saat sonra sıcak su ile sulandırıp biberon ile verebilir miyim ? Kullanan var mı ?
1Prensessannesii stillwasser kaşık mamadan bahesiyorsaniz kapağı açıldıktan 24 saat sonra tüketilmeli yani 24 saat içinde nasıl vermek isterseniz verin ama kendiniz evde taze yapsanız daha mantıklı daha sağlıklı olur naçizane tavsiyem