Eslemdemr0308 küpe tabancasının sesinden korktu ilk şaşkın şaşkın sağa sola baktı. İkincide tam yüzünü buruşturdu orada ayna varmış aaa bak aynada kim var diye bir iki ceeee yaptık ağlamaktan vazgeçti. Kangurudaydı kucağımda çıkarmamıza bile gerek kalmadı ben başını tuttum hareket ettirmesin diye sadece.
Biz böyle atlattık ama deldirmek istemeyen kendi kararı diyenlerde var. Bende öyle düşünüyordum aslında deldirmeyecektim sonra bir arkadaşımın kızı 3 yaşını biraz geçince küpe istediğini söyledi deldirmeye gittiler. Birincisini deldikten sonra ikinciyi asla istememiş tek küpeyle geziyor. Bu yüzden küçükken yapmayı tercih ettim birazda. Arkadaşlarında görünce kesin ister diye düşündüm çocuk sonuçta heves edecektir.