Mrv_tlg İyi akşamlar bebegim 5 aylık banyoya girerken hiç bir leke iz falan yok ama sudan çıkınca sivri sinek yemiş gibi sırtı kırmızı kırmızı kabarcıklar oluşuyor ve 15 dk geçiyor böyle bisi başına gelen var mi
Zeliff Mrv_tlg benim kızımda da oluyordu şampuandanmış mustela kullanmamızı önermişti doktor. Kullandığımızdan beri olmadı hiç
Mrv_tlg Bahar66 nivea kullanıyorum bugün spaya gittik spada da oldu sırtı hatta daha çok oldu evdekine bakilirsa
Ecrininannesi58 Vücunun her yerinde mi oluyo bizim sırt ve yüzde egzama var her banyoda o bölgeler kıpkırmızı sivilceli gibi oluyo ama diğer yerler normal
Mrv_tlg Zeliff sampuan dedim bende qma bugün spaya götürdüm orda da oldu sampuan olmadığı halde daha çok oldu hatta
Bahar66 Mrv_tlg dermatoloji’ye bi gösterin bebeginizi kullanılan şampuanlara karşı alerjisi olabilir ,onun için özel bi krem veya sampuan önerir
Zeliff Mrv_tlg atopik dermatit olabilir. Benim kızım öyle sürekli nemlendiriyoruz vücudunu. Banyoda mustela şampuan kullanıp çıkınca kremini sürüyoruz.
Ecrininannesi58 Mrv_tlg ben doğduğundan beri dalin kullanıyorum bide her gün banyo yaptırıyorum ama yanlış yapıyorum galiba