9 günlük taze anneyim. Bebeğime göğüs ucu tutamadığı için biberon artı mama veriyorduk bıraktırıyorum şimdi ama çok ağladı sesi kısıldı biberon için, sonunda tuttu ama göğsümü, şimdi her emzirdiktwn sonra 20 dk masaj yapıyorum iki gündür çünkü gaz sancısı çekiyor sanırım kıpkırmızı oluyor bacakları çok hareketleniyor kendine çekiyor sıkıyor yapmak için yenidoğan bu kadar erken gazlı olur mu yorumları okuyorum herkesin iki haftadan sonra başlamış benim ki doğduğu gibi ıkınmaları vardı, şimdi çok ağlıyor ama iki saat ağlıyor gazı çıkmadan bir daha ki beslenme saati geliyor yoruluyor çok üzülüyorum kendi kendime Biogaia başladım işe yaramadı sanırım bilemiyorum belki başka ağrısı var ben gaz sancısı mı anlıyorum? Doktora gittik bir haftalıkken herşeyi normal buldu ama bende yeni anne olarak tecrübesizlikten çok üzülüyorum. Siz yenidoğan sürecinde neler yaşadınız birbirinize alışma nasıl oldu? Sezeryan olduğum için başta alışamadı bana sanki, konuşuyorum temas yapıyorum bol bol, ama uyanık saatlerini huzurlu geçirmiyor ne yapmalıyım?