Bebeğim 2 buçuk aylik sütüm az olduğu için doğduğu günden beri mama+meme şeklinde gidiyoruz ama memeyi de emmiyor sağarak veriyorum. Bebeğim iki saatte bi acıkıyor, 120 ml mama veriyorum, ama örneğin sürümü sağınca 30 ml sut cıktı diyelim, 120 ml ye tamamlayacak şekilde mama yapıyorum. Icip bitiriyor, bi 20 ml daha yapsam versem içecek ama çok geldigini düşündüğüm için vermiyorum, ağlıyor, emzik verip sakinleştiriyorum. Bi kaç dakika sonra da içtiğini ya yarısını ya da tamamına yakınını, bazen de çok az olacak şekilde kusuyor, neredeyse her mamadan sonra kusar oldu son günlerde doktora gitmelimiyim
Bilgisi olan var mı
Sizin bebekleriniz kusuyor mu , normal mı bu
Mama doğduğu günden beri hipp organik combiotik acaba o mu yapıyor diyorum bir de