Merhaba arkadaslar .bebeğim şuan 2 aylık.sütüm çok az oldugu için anne sütü+mama kullandim .çok fazla gaz sancısı cekti sütümden gectiğini düşünerek bıraktım 15-20 gündür meme almıyor.sütümü sağdım ama cok az olunca artık sagmayıda bırakmıştım.Şimdi tekrar emzirmek istiyorum sütüm yeniden olurmu artarmı emzirebilirmiyim ?