Alaranaz kızım sadece kışın üşütüyor soğuk algınlığı olarak geçiriyor camdan bakıyorum parkta çocuk yoksa çıkarıyorum aslında net olarak çıkarıyorum çünkü kışın kimse çıkmıyor parktaki tek çocuk kızım oluyor baskasi olsa bulaşma ihtimaline karşı çıkarmam bunun harici ben hasta olduğum zaman çıkınca bana iyi geliyor kızımda da bunu gözlemledim hasta değilmiş gibi giydirmeye yıkamaya çıkarmaya devam ediyorum ekstra yaptığım tek şey ilaçsız geçmeyecek olduğunu düşünüyorsam direkt doktora götürüyorum o kadar