Kızlar öncelikler merhabalar, bebeğim 4 ay 6 günlük ve emerken bi haftadır tüm vücudu titriyor. Ama kriz geçirir gibi. Doktora gittik ama dışardan sağlıklı olduğunu titrerken tuttuğumda durduğu sürece sorun görmediğini söyledi nörolojiye yönlendirdi randevumuz diğer hafta. Ama yaşayan var mı, doktora gittiyseniz neler dediler? Benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Beklerken stres oluyorum 🥺