Aslihan08 Arkadaşlar acil desteğinize ihtiyacım var. Bebeğimin doğduğundan beri uykusu normaldi. Bir kaç gündür gece 3 e kadar uyumuyor. 3 gibi de biz arabayla geziyoruz öyle hemen uyuyor. Sebebi ne olabilir sizce.? Bebeğim 4 aylık olmak üzere. Ne yapsak bilemedik
twofruits Aslihan08 hoşgeldin 4. Ay atağı sabredin geçecek zor geçiyor ama kabul edip doğal süreç olduğunu bilmek rahatlatıyor uyku sorunu bende çok yaşadım hergün farklı şekillerde uyudu tavsiyem arabaya ya da farklı bir desteğe alıştırmayın uyku saatlerini düzenli tutmaya çalışın rutinler yapın imkanınız varsa uyumadan önce banyo yaptırıp güzelce masaj yapın kolaştırır uyumasını
Aslihan08 twofruits uyku saatini nasıl düzene sokabilirim acaba. Normalde düzenliydi taa ki birkaç gün öncesine kadar. Akşam 11 de uyuyan bebek gece 3 lere kadar uyumuyor. Bir anda böyle olması bizi çok yordu. Ne yapacağımı bilemez oldum
Kukulii Bebeğim 10 buçuk aylık sabah kalkıyor gece 2 buçuk 3 de yatıyor gün içinde tek uyku bile yapmıyor ben de çok yoruluyorum bebeğimin gelişimi de etkilenecek diye korkuyorum ne yapcamı şaşırdım asla beşikte uyumuyor benimki de arabada uyuyor
Aslihan08 Kukulii bende ne kolay bebeğim var diyordum. Uykusu da düzende maşallah diye diye 😂 nazar ettim başladı uykusuz geceler
SunnyG Aslihan08 ben kucakta uyuttum az önce. Bakalım kaç dk uyuyacak. Bi ara buraya konu açmıştım. Gündüz çok uyuyor, problem mi var diye. Bi de bir saati geçince korkumdan koşa koşa gidip uyandırıyordum :D şimdi gündüz yarım saat uyusa şaşırıyorum.
Kukulii Aslihan08 uykusuz bebek çok zor allah kolaylık versin hepimize nefes almaya fırsat bulamıyorum
Aslihan08 Kukulii aslında uykusuz değil gündüz 2-3 kez uyuyor bazen uzun bazen kısa. Gece de çok güzel rutinimiz vardı. 2-3 gündür yok artık. Demekki 4 aylık sendromu başladı. Gündüz neyse de gece uyumaması çok zor. Günün bütün yorgunluğuna bir de bu ekleniyor memtal sağlık diye birşey kalmadı. Ne yapıyorsunuz böyle durumlarda akıl verin vallahi 😅
Aslihan08 SunnyG SunnyG ay bende o korkuya kapılmıştım çok uyudu uyandırayım falan ama normalmiş onlar da. Bakalım şimdi babası uyutuyor ne kadar uyuyacak. Uyanınca bir dha ne zaman uyuyacak göreceğiz 😂