Ecemyldz Uyuz olupta geçiren varmı varsa nasıl geçirdi 2 yaşında bebeğim var uyuz olmuşuz nasıl geçircez bilmiyorum doktorun verdikleri işe yaramadı
sevdaelmira Ecemyldz ne kullandınız ve işe yaramadı? Biz de 4 aylık bebeğimle uyuzuz maalesef şu an. Krem tedavisi uyguluyoruz
Doruk-_ Ecemyldz ben oldum allahım ne zor bi krem aldım eczaneden adı aklıma gelmiyor 3 gün sürdüm 3 gün yıkanmadım sonra biraz hafifledi ama geçmedi sonra uzman bi deri zührevi doktoru baktı profesör bi hormon ilacı verdi sadec2 gün kullandım geçti
Sumak4104 Ecemyldz benimde kaşıntım var ama gece ve sadece bacaklarımda bazen olmuyo ama stres ve bişeyden korkunca başlıyor zeytinyağı ve tuz pilinginj denedim batıklar için ondan sonra oldu bende
Tuzz Ecemyldz sirkeyle geciyor temzilik iyi yaparsanız geciyor ben iyilestim ama yikamadigim carsaflardan tekrar bulaştı şuan tamemen kurtuldum bir bardak beyaz sirke bir bardak suyu fisfıslı bir kutuya koyun vücudunuza sürün ben cocukalrimnkinede sürdüm geçti komple makina açınca orayada çay bardagu dökün
Ecemyldz sevdaelmira merhaba affınıza sığınarak söylüyorum ilk kalçam kaşınıyordu sonra ellerimde su dolu baloncuklar çıkmaya başladı sonra bacaklarım kırmızı benek benek oldu kaşıdıkça yara oluyordu eşimde ve çoçugumda da olunca uyuz oldumu anladım ve doktora gittim uyuzmuş
sevdaelmira Ecemyldz wilkinson pomad kullanıyoruz biz, bebeğim için de bir karışım yazdı doktor, umarım geçecek.. bir doktorunuzla görüşün isterseniz, o yazdığınız krem nedense kimsede işe yaramıyormuş, ben de burda okudum çok
minaa10 Ecemyldz losyonuyla birlikte kullanmak iyi geliyor diye biliyorum . Banada uyuz dendi ama belki daha farklı birşeydir denize girince geçti
Miraya Ya uyuz olduğunuzu nasıl anladınız ? Benimde bebegim 2 bucuk aylık geceleri sürekli bi kaşıntı oluyo bende gece olunca başlıyo ama kaşıntıdan uyuyamıyorum
Rosa0105 Biz de atlattık ben eşim ve kızım kızım 2 aylıktı ellerinde lezyon gördüm vs uyuz olduğunu öğrendik ailecek tedavi gördük 1 seneye yakın uğraştık aklınıza gelebilecek her ilacı losyonu kullandık. Şuan şükür iyileştik sirke sayesinde. Banyo sularımıza beyaz sirke döküp öyle yıkanırdık banyo sonrası sirke ile losyonlanır gibi boyundan aşağı sürüp kurumasını bekledik hergün yaptık bunu klozet yanına sprey şişesine sirke koydum her kullanım sonrası sıktık evin aklınıza gelecek her yerini sirke ile siliyordum çamaşır makinesinde çamaşırlar hep 70 derece ve yine sirke döküyordum deterjan gözüne kaç şişe sirke bitirdik inanın sayısını bilmiyorum ama atlattık inşallah bir daha yaşamayız ve inşallah sizlerde iyileşirsiniz biran önce Allah düşmanıma yaşatmasın öyle illet bir hastalık. Şifa diliyorum 🌸
Miskokulu2 Rosa0105 geçmiş olsun bizde ailecek olduk bebeğim 1.5 yaşında ellerinde saçlarına kadar oldu kaşınıyor. Kaşıntı şurubu ve losyon verdi doktor geçecek gibi durmuyor. Başka önereceğiniz bişey var mı acaba 😑
Rosa0105 Ecemyldz üzgünüm bunu söylediğim için ama wilkinson kweleda internetten aldığımız gümüş suyu vs ne kullandıysak geçmedi özel eczane yapımı ilaç kullandık yine geçmedi. 1 yıl uğraştım 1 yıl ne demek ya düşününce çıldırıyorum evinize şişe şişe beyaz sirke alın ve dediklerimi yapın gerekirse 1 ay boyunca yapın ki ben korkudan hala ara ara yapıyorum sirke olayını Allah şifa versin
Rosa0105 Miskokulu2 ilaç kimyasallar inanın hiçbir işe yaramıyorlar Lavanta yağı,çay ağacı yağı ve beyaz sirke bunlar hemen etki ediyor 1 hafta 10 günde geçecek birşey değil lütfen sabırlı olun. Önce güzelce yıkanın ama lif-kese bunları yapmayın vücudun diğer yerlerine bulaşmasın. Sirkeli su ile yıkayın su-sirke karışımı yapıp vücuduna banyo sonrası sürün kendi kurusun ardından çay ağacı yağı-lavanta yağı karıştırıp vücuduna saçına sürün masaj yapar gibi inşallah biran önce iyileşirsiniz 😔
Zarifokur Rosa0105 Allah sabır versin ne zormuş . Uyuz olan uyuz olduğunu bilerek hareket etmeli dimi bulaşıcı bir şey ya sizede birinden geldi. Valla anlattınız park avm her şeyden korkar insan 😳