Dondurmalikahve öncesinde en az 500-600 almıştı bu ay çok az almış .Ben tatlı şeyler haricinde süt yapan şeyler yemeye çalışıyorum artması için, başka bir şey istemiyor maalesef .Stres çok aşırı yaptım maalesef şıan biraz daha azaldı kabullendim sanırım :( zorlayınca daha kötü oluyor çünkü ..bari sütüm yarasa biraz en azından 400 alsa yine iyi sanırım 🥺 bir de bi akrabamız gördü işte benim torunum bu ayda daha kiloluydu dedi ,geçenki bebişin annesi kaç kilo dedi söyleyince hımm azmış dedi yani zaten takıyorum bir de böyle şeyler daha çok yıpratıyor beni ..o yüzden uzun bi süre kimseyi görmek istemiyorum.