KaptanMarvel Optikteyiz numaralı gözlük alacağız çerçevelerin üzerinde camda QR kod var ama hiçbiri okunmuyor . Çerçeve camsız 750 lira dedi kadın. QR kodu okumadı kameram orijinal mi emin olamadım dedim . Orijinal tabi dedi üç gün önce geldi dedi ondan okumuyodur dedi sonra tabi internetle arasında fark olur falan dedi istemiyorsan alma dedi. Dedim emin olmak istiyorum sadece sonuçta para vereceğim yani ama Qr okunmuyor yardımcı olun lütfen
gocebebirbayan KaptanMarvel kaç yıldır gözlük kullanıyorum. 700 tl lık çerçeve aldığım da oldu. İlk defa QR kod okutulduğunu öğrendim. Teşekkür ederim canım 🥲♥️
Tugceeeee01 KaptanMarvel iki ay önce aldım gözlük hiç böyle bişey şahit olmadım dr.n reçetesine baktı modeli seçtim yaptı
Biz3kisiyiz_ KaptanMarvel ailenizin gözlükçüsü geldi 😂 hangi marka foto falan yüklerseniz yardımcı olurum
gocebebirbayan KaptanMarvel ben hiç duymadım çevremde de yapan olmadı böyle birşey. İlk defa sende duydum 🤷🏻♀️ lenste kullanıyorum gözlükte. Doktor reçetesini yazar , optikçime giderim seçerim yapar ertesi gün teslim eder gözlüğü. Bu arada merak ettim canım kaç derece miyopsun
KaptanMarvel gocebebirbayan Ben değil eşim için gittik yani reçete var yaptıracğız camını ama işte çerçeve seçtik baktım tüm gözlüklerde qr kod var dedim okutayım bi baktım okunmuyo hiçbiri kremlerde falanda oluyo orijinal mi değil mi gösteriyor ya onun gibi düşündüm acaba dedim çakma mı
Sevvaldal KaptanMarvel markali bir optikci olsa asla derdim, markali olmayan biyerde de %99 degildir. Orjinaldir.
Sevvaldal Biz3kisiyiz_ senelerce atasun optikte satin alma yoneticisi olarak calisip, italya, almanya, amerika dahil dunyanin hemen hemen butun buyuk gozluk firmalari ile birebir calismis olmam disinda sikinti yok🤣
Biz3kisiyiz_ Sevvaldal bende Atasun optik te 10 yıl çalıştım mağaza yöneticisi olarak. Ki optisyenim.
Sevvaldal Biz3kisiyiz_ guzel ben de merkezde satin alma yoneticisiydim. 10 yil calistiginiza gore ayni donemlerde calismisiz yuksek ihtimal. Siz de biliyorsunuz ki; blr magaza sahte marka basip satamaz. Garanti belgesi var bilmem nesi var. Sahte marka basip satmak buyuk bir suctur. Ayrica ureticilerde piyasa da denetleme yapar ve yakalanan buyuk ceza alir. Ancak isportada gecer o dediginiz.
Elif9292 Biz3kisiyiz_ merhaba, konu Aratırken yorumunuzu gördüm, birşey danışabilir miyim? Yapılan gözlük midemi bulandırdı başımı döndürdü, düzeltmeye yolladılar olmadı, iade edebilir miyim