Bilmeyen biri için çok zorlu oluyor ilk atak misal ben ne oluyoruz be demistim. Yarım saat ağlamanın ardından gülüyor falan hani kafayı yiyecek olsanız bile sabredin daha diğer ataklara gelmediniz. Benim sinirlerim bozulmuştu artık. Bir iki gün sonra ben de sizin gibi araştırma yapmıştım ve bı yazıyla karşılaştım. Bizimki biz ayağa kalkınca falan ağlamaya başlıyordu meğer kendinden çok daha büyükleri bulanık goruyormus ve korkuyormus. Herkes ona yabanciymis ufak tefek ses çıkartıp ondan korkuyordu çok irkiliyordu ellerinden çok korkuyordu yarım kundak yapın. Daha bir iki şey vardı unuttum bak devamlı memede kalıyordu birakinca anında uyaniyordu odadan çıkınca çığlıği basiyordu.Bir tek annesinin göğsünde rahat ediyormuş. Gündüz uyumaları fena değildi gece memeye bir alıyordum bidaha gitmiyordu sabaha kadar ayaktaydik boyun bel kalmıyordu. Çok ağlayıp baş edemedigin zaman ara ara yüzü yere bakacak şekilde tut ve gezdir. Bir de genelde gaz sancıları başladığı için atak haftasi başlamış olur eğer sancı çekiyorsa damla kullanın. Ve saatli kullanın rahatlasın hemen rahatlayıp uyuyor. Ama atak bittiğinde yüzümüzü seçmeye ve tebessüm etmeye başlamıştı.8de de bir atak var ondan sonra da gözlerimizin içine bakarak kahkaha etmişti. 10 günden düştük bir tane daha yaklaşıyor 😀