Keremikoo Nisan ayinda bende bu dyson kararsizligi ile baslik acmistim. Gelen yorumlarla v12 aldim. Pisman degilim yine olsa v12 alirim.😊
Nltka MinnakvLiva ben şuan izne ayrıldım annemlerin yanındayımda etrafım deneyeceğim yer yok . Denersen ve vaktin olursa yazar mısın önce sebebini sonra kararını 🤣
Umay2021 MinnakvLiva v15kullanıyorum çok memnunum tetiğe basmak hiç yormuyor zaten tam tutma kolunun orda parmağınız altında kalıyor dokunduğunuz gibi basılıyor.
Aliasaf44 tineanigra mesela normal süpürge ile farkı nedir bunu aldıktan sonra elektrikli süpürgenizi kullandınız mı
tineanigra Aliasaf44 farkı yok gibi ama şarjlı olduğu için belli bi kullanım süresi var. Günlük bunu kullanıyorum ama yardımcı abla geldiğinde dip köşe giriştiği için normal makineyi kullanıyor