Freedyaq merhaba. Benim Bebeğim de hem meme hem mama ile beslendi 2 aylık olduktan sonra. Bende ilk önce meme verip sonra mama verdim ve hala öyle yapıyorum bazen doymadığı için. Bebeğim zaten doyunca şişeyi diliyle itiyor😅 ama tabiki doktorada danışmıştım ne kadar vermem gerektiğini. Fakat sizin bebeğiniz benimkinden küçükmüş daha… kilo alımı nasıl? Kaka yapmakta zorlanıyormu?