Tgba44_2022 Bebeğim 4.ayına giricem çoğu kişi bu aylarda başlamış uyku eğitimine nasıl nereden başlanılması nereden nasıl destek alınmaşı , tecrübelerinizi paylaşın😌
snil Tgba44_2022 Ben o kadar erken başlamadım ama şimdi olsa başlardım. Uykusu gelip mayıştığında yatağa koyun. Küçük aylar için şş pat yöntemi var. Yataktayken hafifçe şşş sesi çıkarıp aynı anda popoya hafifçe pat pat yapıyorsunuz. Aynı anda iki şeye oldaklanamadığı için bir süre sonra uyuyor. Yatır kaldır yöntemi var, uykusu gelince yatırıyorsunuz ağlarsa alıp sakinleşince geri yatırıyorsunuz. Uyuyana kadar böyle devam ediyor. Yatırdığınızda daha önce giydiğiniz bir kıyafeti de koyun kokunuzu alsın. Deneye deneye doğru yöntemi bulursunuz. Bu iş sabır işi pes etmeyin inşallah güzel sonuçlar alırsınız ☺️
Alpermerve Tgba44_2022 4 aylik bebeginiz kac saatte bir emiyor benim ki saatlerce emmek istemiyor ama elini yiyor emiyor acaba ac mi kaliyor yoksa tok oldugu icin mi emmek istemiyor analamadim
Bircaykoyicelim Tgba44_2022 Doğduğundan itibaren kendi odasında kendi uyur kızım. Ben böyle kurdum uyku düzenini. Şu an 16 aylık. Uyku saati gelince yatağına koyuyorum uyku arkadaşını veriyorum uyuyor. Emzirme işlemini odasında yatağında yapmayın. Uyku saatinden yarım saat önce emzirin yatağına koyun. Uyku arkadaşı yada baddaniye verin yanına. Ağladıkça kucağınizda sakinlestirip Tekrar yatağına koyun. Ama en önemlisi dediğim gibi emzirerek uyutmayin.
Tgba44_2022 Alpermerve doğrusu bende saatleri bilmiyorum çünkü benimde habire emmek istiyor,elimi de emiyor, Elini keşfettiği için ağzına götürüyormuş normal yani açlık belirtisi değil bu aylarda,çok emme istediği bizim kusma oldupundan ötürü