Merhaba arkadaşlar oğlum 4 ay sonra 2 yaşında girecek cümle kurmuyor konusuyor ama çoğu kelimesini anlamıyoruz sadece baba dede dayı teyze ay alkış diyince yapıyor mama diyince anlıyor kendi kendine cümle kuruyor anlamıyoruz kimlerde böyle acaba sadece yemek yedirince cizgi filim açıyorum yesin die herseyden çabuk sıkılıyor lütfen cevap verin kafamda deli sorular hastahaneye götürmeye niyetim var 4 ay sonra