Kızlar sezeryan olalı 9 gün oldu dün dikisimden akıntı geldi hastaneye gittiğimde pamsuman yapıldı içinde ki sıvı boşaltıldı yarın doktora gidin dedi. Bugün kendi doktoruma gittiğim de yağ akıntısı dedi iyice o da sıkıp boşalttı. Dikişlerin gayet iyi iyiki akmış dedi. Benim gibi olan var mı internetten baktım ama çoğu kişinin başına böyle bir durum gelmemiş. Gelen varsa nasıl geçti ne önerirsiniz?