Kizlar bı tane kızım var rabbim onu kem gözden korusun çok seviyorum 1 buçuk yaşında 4 aylık hamileyim yarın sağlık durumu için kontrolum var ama ne yalan söyleyeyim cinsiyetini çok merak ediyorum rabbim eli ayağı düzgün sağlıklı hayırlı evlat etsin inşallah cinsiyet önemli değil ama nedense 2. Bebek olunca ayrı heyecan oluyomus onu fark ettim tabiki isterim bir kızım var birde oğlum olsun iki meyveyide tatmak çok güzel olur ama nasip bakalim dualarınızı eksik etmeyin sağlıkli olsun .,“RABBİM GONLUMUZDEKİNİ HAYIRLI EYLEYİP NASİP ETSİN İNŞALLAH ”🤲🤲💜😍🥰😍🤍🤍