Bebeğim 1 ay 21 günlük yani neredeyse 2 aylık 40 dan sonra huy değiştirdi tabi olamama kadar gayet iyiydi emmesi gazı 40 dan sonra sünnet olduk ondan sonra da değişti gaz problemi arttı zaten çok ıkınan bi bebekti ama çıkarıyordu yine çıkarıyor kaka yapıyor ama ağlamaları arttı çok olmasada eskisi gibi değil tabi ve bir kaç gündür emmesi tuhaf hep meme de 15 dk dururdu bazen ben alırdım bi kaç gündür 5 dk 7 dk basen 10 bazen 15 sürekli değişiyor 2 saatte bir beslenme arslığımız gece bu süre uzadı tabi meme reddi mi yapıyor anlamıyorum yaşayan var mııı emerken ıkınıyor ağlıyor meme bırakıyor bazen de bi kaç gündür böyleyiz