Arkadaşlar bebeğim bugün itibari ile 10 aylık yalnız emeklemiyor tamam bunu kabullendim emeklemicek diyorum ama ayaklarının üstünde durmuyor 9 aylıkken sorduğumda doktor normal dedi popoyu geri atıyor normal dik durmuyor ve artık kafama takılmaya basladı götürmelimiyim? Bu durumu yasayan varmı lütfen beni aydınlatın ya