Kaaheb 4 5 aya kadar bağırsak sistemleri tam gelişmediği için gaz kendiliğinden çıkamayarak sancı yapıyor. Emiyorsa gaz yapan yiyeceklerden mümkün olduğunca uzak durun. Her altını açtığınızda karnına katkısız bebek yağı ile hafifçe gaz masajı yapın (internette videolar var). Bir de karnını yakmayacak sıcaklıkta havlu koymak da baya iyi geliyor. İlk aylar her şeye bolca ağlıyorlar biraz sabredin zamanla düzelecek inşallah 🙏🏻