Nrn biz de öyle canim on dakika duruyo en fazla sonra başlıyo bağırmaya 3 aylık olduk bugun bizde oturmaya başlayınca duruyolar etrafa daha fazla bakabiliyorlar inceleyecek cok set oluyo. Yatarken oyle degil ama. Yurumeye başlayınca da ayağa kalkacaklar bebek arabasında 🤣😂