Bebeğimm 12ay 14gunluk bir günde yediklerini yazcam şimdi 😥😥
Sabah kalkıyor sadece 1dilimden az domates ve 1kucuk salatalık 3 parçada patates kızartma yer bukadar
Öğlende sadece pirinç unuyla meyve püresi yer
Gündüz ise gene aynı pirinç unu yer yanına yoğurt yer akşam yemek suyu bandırıyorum oda 2kasik anca yiyor bende mecbur günde 3 4defa pirinç unu yedirjyorum sonra uyuyor uyuyunca sadece anne sütü veriyorum sütum az gibi 1ay öncesine kadar aksmalari azda olsa yemek yerdi şimdi hiçbirşey yemiyor napicam böyle çok kötü hissediyorum kendimi burda okuyorum anneler yazıyor hedef yiyor benim bebem niye böyle değil diyom kötü annemiyim😥😥