Kizlar ben ortaokul mezunuyum. annem ben kucukken mefat etti oyle olunca okul ortamini arkadaslar yuzunden cok sevemedim onun icin liseyi biraktim 1.sinifta. hafizlik mutfulugun yurdunda kaldim 1.5 sene. O sene icinde aciktan ogretime basvurdum imamhatipin . 2.doneminde nisan evlenme evresi olunca aksadi biraktim. Simdi 5 senedir evliyim 1 evladim var. Kizimin ilerki egitiminde yardimci olmak icin de istiyorum . Okul hayatimda cok basarili bir kisi degildim nirmal vaziyette. Acaba aciktan okusam yapabilirmiyim sifir bilgiyle. Aciktan okumak zormu ? Simdiden cevabiniz icin tesekkur ederim.