Bebeğim 4 ay 20 günlük ve boğazı çok kötü öksürüyor hapsuruyor doktora gittik salgın var dedi ve hava ,aferin şurubu ve 2 adet iğne verdi bunları kullanıyoruz ve uyguluyoruz ama ben daha çabuk iyileşmesi için doğal bir çözüm yolu arıyorum biliyor musunuz mesela boğazının ağrısını ve öksürüğünü nasıl kesebilirim