Selam kızlar. 4 ay önce sezeryan ile doğum yaptım. Zor ve travmalı bi hamileliğim oldu. Şükür hamilelikteki sıkıntılarım geçti ama sonra zor bir lohusalık geçirdim 15. Günden beri kızıma tek baktım evdede yalnızdım. Zaten normalde de takıntılı bir insandım ama bu çıgırından cıktı. Sürekli kuruyorum kuruyorum kendimde hastalık arıyorum bi tarafım şiş mi acaba diyorum vs vs. Bi hastalık bitiyor diğeri başlıyor. Özellikle yalnızken daha çok kuruyorum. Bu kadar stres sonunda şuan kafa derimde veya vucudumda karıncalanmalar oluyor sıcak basıyor. Şimdide beynimde mi birşey var diye kendi kendimi yiyorum. Diyeceksiniz doktora git ama onada çok korkuyorum :( acaba panik atak başlangıcımı yaşıyorum nedir bu yaşayanlar bana akıl verebilir mi? Kafam biraz daha iyiyken şikayetlerim azalıyor. Tüm hastalıklarım bi anda gelmesi normal mı? Beynim bana oyun mı oynuyor? :(