Bozay aaa ben de dogumu orda yaptim cok memnun kaldim extra gunlerimi haftalar gecse de duzenleyip gonderdiler ise donusum gec oldu sukur, 2 gece birebir her dk hemsireler yanimda emzirme danismanligi yapti fln ben ilgi alakadan cok memnun kaldm halen orda takipliyiz cocuk doktoru olarak da kendim de. Uzuldum adiniza umarim kotu hastane tecrubesi bir daha hic yasamazsiniz. saglikli gunler dilerim🌸