Slm1122 çok normal daha küçük ve yeni yürümeye başlamış. Biz daha büyükken gittik yine dışa basma için. Doktor büyümeye bağlı olarak ayak iç ve dış kasların her zaman eşit uzamadığını belli bir yaşa kadar normal kabul edildiğini söylemişti. Zamanla düzeliyor. Sadece ayakkabısına dikkat edin. Ayakkabının arka bileğe gelen kısmının sert ve kavrar şekilde olması önemli. Ne çok büyük ne de küçük olmalı. Bir de ayağına masaj yapmamız önerildi. Alt değiştirken filan masaj yapabilirsiniz.