seliminannesii 2 aylık bebeğimin ensesinin ust tarafi daire seklinde acilmis ve hafif kizarik acaba normal mi yasayan var mi sac kiran olabilir mi
Busra2013 seliminannesii 2 aylık bebegın sac dokulmesı normal yanı hepımızın bebeklerının dokulmustır ama kırmızlıgı bılemedım
Tuba_2410 seliminannesii illa aça dökülmesi oluyor ilk aylar da kızarma belki yastıktan belki uzun süre o şekil pozisyonda kalmış olduğundan da olabilir bi gözetleyin ama saç kıran olma ihtimalini sanmıyorum
seliminannesii Evet ben de normal diye onemsemedim yanlari da açıldi dokuluyor ama arkasi bir degisik dokulmus internete yazinca da sac kiran fotolari cikti emin olamadim ama tam kafasini koydugu nokta ondan da kizarabilir dokulebilir diye dusundum
seliminannesii Mehy açılan yer hala aynı ama alttan diken diken yeni saclar cikiyor kizarikligi da geçti doktoru da normal olabilir dedi bakalim tam olarak ne zaman cikacak Mehy