Merhaba bugün hamile olduğumu öğrendim oğlumu 13 haftalıkken öğrenmiştim ve ilk haftalar nasıl oluyor kan testi idrar falan veriiliiyor mu bilmediğim icin direk kadın doğum doktoruna gittim sadece karnıma ultrasonu koydu ve çekti kese var bebek yok dedi kaç haftalık nasıl ilerlememiz lazım dedim cevap vermedi 2 tane kağıt verdi vitaminlermiş özel dedi bunları iç cuma günü idrar sıkışık gel ultrasonla bakıcam dedi bende kan vermem gerekmiyor mu dedim sen dediğimi yap dedi çıktım vitaminleri almam mesele değil ama 670 tl tuttu 2 si almadım açıkçası birde dunyanin muayne parasini verdim doktor beni tatmin etmedi yani belki doktor dogrudur kendince ama beni kaale bile almadi kendi doktorum da yok izindeymiş İzmir de önerebileceğiniz iyi bir kadın doğum doktoru var mi