4 ay 10 günlüğüz aşı Dan beri ne gece ne gündüz uyuyor 4 e kadar sallıyorum 6 da uyanıyor 7 ye kadar emziriyorum sonra abi ablasini okula hazırlıyorum ablayı okula getiriyorum eve gelince azcık oynuyoruz ondan sonra uyutuyor mtemiz hava yoruyor sanki uykusu geliyor bu arada saat 9 oluyor ozaman 11,12 ye kadar uyuyor bırdaha saat 14 de uyuyor yarimsaat birde 17 gbi yarim saat 45 dakka tamam böyle tamamlıyoruz günü uykusu bukadar okul olmasa iyi olacak zombi oldum iyice ya