Eşim gripti bende de hafiften belirtiler var ne kadar dikkat etsekde aynı evin içerisindeyiz sabahtan beri Araf japsuruyor hapsurdugumda pes pese 3_4 kez arada pksuruyor saflık ocagıarada normal hapsurmak oksurmek yeni dogamda dedi burnu da tıkalı gibi sesler geliyor açıyorum serum gibi birsey vermişti doktor ilk dogdugunda grip mi bilmiyorum pazartesi doktora 40 kontrolüne gideceğiz nasıl bir yol izlemeliyim