Merhaba kızlar bebişim 47 günlük oldu anne sütü artı formül mama kullanıyorum. Gündüz sütüm yetsede akşam yetmiyor ve mecbur mama veriyorum. Bazen 60 cc bazen 90 veriyordum ama artık midesi büyüdü sanırım 120lere kadar çıkıyoruz arada. Hipp organik combiotic kullanıyorum, her mamada olduğu gibi üzerinde yazıyor şuan bebeğin 5-7 biberon 120 cc içmesi gerekliymiş. Biz 3 kez falan veriyoruz 60 ya da 90 cc olarak. Ama anne sütüde alıyor fazla gelince kusuyor nasıl bir düzen oturtmalıyım bilmiyorum çok aşırı fazla verip midesini büyütmekten de korkuyorum açıkçası. Durumu benim gibi olan var mı siz neler yapıyorsunuz? Biraz uzun oldu kusura bakmayın 🫶🏻🌸