Herkese selam,
6 aylık bebeğim oturduğunda öne geri sallanıyor. Ve ara ara elini parmaklarını açarak gel gel veya tel sarar hareketi gibi bileğini oynatarak ellerini izliyor. Aynı şekilde eline aldığı oyuncakları da elini döndürerek izliyor. Normal midir acaba daha önce yaşayan oldu mu? Bebeğimin dönme, sürünme, göz teması ve gülümseme süreçlerinde bir gerilik yok.