Kızlar, doğumdan beri bebeğimi emziriyorum 3 aylık. Bazen sağdığım sütü biberonla veriyorum. Bir kaç defa da mama verdim sadece. Bu aralar bazen memeyi alırken ağlıyor biberonla az süt verdikten sonra emmeye devam ediyor. Bazen de direkt emiyor. Neden olur bu daha önce yaşayan var mı?