Aselin_annesii Bebeğim çok kusuyo yemekten sonra falan o yüzden reflü yatağı almayı düşünüyorum faydasını gördünüz mü gerekli mi sizce?
Betul-08 Aselin_annesii bence çok gerekli çok memnun kaldım ben atmam isterseniz satabilirim 3 ay kullandım sonra bebeğim kaymaya başladı
Litfenama Aselin_annesii ben 3 aydır kullanıyorum. Artık sığmıyor ama bırakamadım. Hiç kusma şikayetimiz yok. Doğduğundan bu yana toplasam fazlalığı 5-6 kez kusmuştur.
Benimdunyamm Aselin_annesii ben faydasını görmedim ama diğerlerine göre tabiki daha iyi doktorum da reflü yataginda yatır diyor zaten bebeğimde de reflü var
Aslancikli Aselin_annesii ben cok memninim ayagmda salladgm icin rahat oldu. 17 aylik hala onda sallaniyo uyuyunca besige.
alyaninannesiii60 Benimdunyamm bende kullanıyorum ama bebeğim reflü doktor evolvia ar 1 kullan dedi siz mama fln kullanıyor musunuz
Tugbakivanc Aselin_annesii ben doğduğundan beri yatrdm boyu aşıp sağa sola dönmeye başlayana kadar onda yattı şimdi de ayağımda sallarken onunla sallıyorum çok rahat oluyor 2 yaşına girecek