Busra19092022 Bebegimin kafasında konak olmaya başlıyor kızlar sizlerde oldumu böyle olduysa nasıl geçiyor karbonat dediler bende yapmadım kimse önermiyor sizler nasıl geçirdiniz ne yapmalıyım ?
Aselin_annesii Busra19092022 benimkinin kaşlarında olmuş banyo yaptırmadan iki saat önce zeytin yağı sürüp güzelce tara saçını sonra banyo yaptır geçiyor öyle canım
Hebele Busra19092022 karbonat hiç duymadım ama ezelden beri zeytinyağı derler. Konak olduğu zaman banyodan 4 5 saat önce yağlardım pamukla da yedirirdim iyice biraz yumuşama zamanı olması lazım hemen taramayın. Yumuşayınca yavaş yavaş taratın ilk öne doğru sonra arkaya doğru 🌸
tugceizgi Busra19092022 bebek yağını pamukla başını ovaladım tarakla taradım çıkıyor zaten. Zeytinyağı da kullanabilirsiniz
Biranneyimm Ben zeytinyağı sürüp saçları yumusayinca tarakla tariyordum geçiyordu her çocuk da oluyor
Kuzeymomss Busra19092022 ben tereyağ ve karbonatı karıştırıp sürüyordum. Sonra bezi ıslatıp siliyordum. Kaşındaydı ama bizim, kafasında olunca kantaron yağı ile yağlıyordum sonra tarıyordum
afrAybars Busra19092022 zeytinyağı sür canım en güzeli o ✨ sonra banyo yaptır 3-4 yıkamaya kalmaz bişey
Balin_annesi Busra19092022 karbonat falan hikaye. Denemeyin masum yavruya. Ya zeytinyagi ya bebeyagi sürün kafasına nazikçe ovun. Sonra acitmayacak bir tarakla önden arkaya doğru tarayın hepsi gececektir sonra duş aldırın mis.. aynısını yaşadık bu şekilde geçti ve tekrarlamadi Bi daha 😊
alpmom1 Busra19092022 bebe yağı sürüp bekletin şapka takıp sonrasında yavaş yavaş tarayın yıkarkende mustelanın konak şampuanıyla yıkayın azaldığını göreceksiniz