Aselin_annesii Bebeğimin kakası sapsarı ve yapıştı mı çıkmıyo 30 derecede yıkıyorum elbiselerini napıyorsunuz siz o kakalar çıksın diye?
Uzgun_anne Aselin_annesii önce citileyip beyaz sabun rendeleyip bekletiyordum sonra 90 derece de yikuyordum
Golgicisimcigi Aselin_annesii ben kendi bebek deterjanıyla yıkamıyorum artık alerjisi yok çok şükür bizimkilerle atıyorum ilk önce kakalı olanları kısa modda yarım saat yıkıyorum sonra diğerleriyle uzun programda yıkıyorum 1 saat 20 dk çıkıyo
Selcan Aselin_annesii öncesinde suda beyaz sabunla citiliyorum iyice beyaz sabunu surterek sonra makineye atıyorum her zaman çıkıyor hiç leke kalmıyor. Beyaz sabun en iyisi
Aselin_annesii Uzgun_anne 90 derece mi ben kendi elbiselerimi bile o kadar yüksek derecede yıkamıyorum canım yanlış yazdık sanırım
Uzgun_anne Aselin_annesii doğru yazdım canım hep beyaz çıtçıtlı badi kullandım kolaylık olması açısından. Renklileri yine sabunda bekletip 40 derece de yikiyordum çıkıyordu.
SunnyG Leke çıkarıcı var. Rossmandan almıştım. Kendinden fırçalı. Yıkamadan önce onunla temizliyorum. Hiç kaka lekeli kıyafeti yok şükür :D