busrayigitt oğlum çok erken dış çıkardı çok erken tamamladı Ama kızım 6 aylıkken 4 on dışı cikardi sonra bir daha 15 ay hiç dış çıkarmadı.gec çıkaracak demeye kalmadan 15 ayın sonuna doğru bir başladı şimdi 19 aylık dişleri bitti nerdeyse son 4 büyük azilar kaldı.doktorumuz geçen 1.5 yaş kontrolunde onlarda yakın dedi.cocuk durdu durdu birden ardı arkası kesilmeden çıkardı ve çok yorucu bir süreç geçirdik dişlerde.oglum 4 aylıkken bir başladı tık tık her ay 1 2 12 derken hiç anlamadım bile dışını nasıl ne ara çıkardı ama kızımda tükendim bittim