Kızlar merhaba. Bebeğim 20 günlük. Sütüm var bebeğim doyuyor şükür baya emiyor. Hastanede sma mama almıştık hemşire lazım olur dedi ama kızım hiç.içmedi zaten sütüm geldi. Hemen. Şimdi içirsem diyorum araya gitmesin diye ama versem mi saçma Bi düşünce mi bilemedim. Biberonla zaten vermem meme reddi falan Allah korusun neyle versem az az içirsem. Çevremde ihtiyacı olan kimsede yok. Bi fikrinizi alayım dedim