Slm hanımlar, bir konuda fikirlerinizi almak istiyorum 🌺 biyo mezunuyum ve formasyonumda var. Eşim geçici göreve gidiyor 6 aylık ve kv’ler ve annemlerde dönüşümlü kalıcam. Kpss kursuna gidicem Eskişehir’de biraz araştırdım kurslarda Biyo alan olamdığı için Gk/gk de çift yıllarda alım yapıyor bu yıl girsemde düz memurluk için bana etkisi olmayacak bebeğime kv bakıcak hazır gidiyorken eşim bu süreyi değerlendirmek istiyorum. Alan olmaması da kurslarda dezavantajım oldu malum öğrt alımlarında en büyük etki alandan geliyor. Acaba bu yıl düz Memurluk için kursa altı yapıyı oluşturup seneye tam gaz devam etmek mi yoksa öğrt alandan kendim çalışmak mı bilemedim. Fikirleriniz değerli teşekkürler 🌷