Herkese merhaba. Bebegim su an 8 haftalik. Geceleri ⅘ saat uyuyor,acikinca uyaniyor, mamasini yeyip uyumaya devam ediyor gozunu bile acmiyor. Fakat oglenleri tam bir felaket… en fazla 30 dk uyuyor sonra uyaniyor mizmizlaniyor. Kucagima alip tekrar yerine koyuyorum o zaman tekrar uykuya daliyor. Bunun sebebini bilen varmi? 1 ayina kadar hem gece hem oglen guzeldi uykusu sonradan ne olduysa bozuldu😖bu beni cok rahatsiz ediyor acaba hep mi boyle olacak?ne ev temizleye biliyorum ne yemek yapa biliyorum😕 atak haftasini hesapladim 38 haftada dogdugu icin simdi 5hafta atagina denk gelmis oluyor. Acaba onunda etkisi var mi?