Rabiaugur ben 2.3 aylıkken giyidi .05 tog almıştım 3.ve aylık aldık almıştım
Zıbın kıyafet Tulum la giydirmiştim terlemişti bile bilmiyorum bir yaş nasıl olur ölcun boyunu eğer çok büyükse 6.9 aylık alabilirsiniz kollarını kıvıryorum ben ayakları içinde sıcacık