2prnses1prens 2430 Gr doğdu hastaneden çıkamadık kilosu düşük diye mama verdiler eve gelince 5.6 kere verdim bıraktım bol bol emzirdim sarılık düşmedi 2 gün hastanede fetoterapi gördük geçti 🌸 şuan 9 ay 5 günlük olduk 😄
Mama ya karşı değilim ama gerektiği yerde verilmeli diye düşünüyorum tabi emzirmeyi ihmal etmeden bu benim düşüncem 🌸