Serran1 Merhabalar bebeklerinizi çatal kaşık kullanımına ne zaman ve nasıl alıştırdınız acaba paslaşırsınız bende deneyimlemek isterim smdiden tesekkurler
Haydinn Serran1 15 aylık kaşıkla çatalla ağzına götürmeye başladı tabi onla beraber yer sofra da yiyor 😂 zamanla olucaktır beklemedeyim bende müsade etmek en güzeli her yer batsa da 😂
RuzgarGulsah Yaşında yoktu vermeye başlamıştım ilk kaşık vererek yaşından sonrada çatalda verdim zorlanmadım bu konuda hemen alıştı şu an 21 aylık aktif olarak kullanıyor ☺️
Serran1 Bende eline veriyorum kaşığı yemeği koyuyorum önüne henüz yemeği almiyo kaşığı ağzına götürüyor şimdilik sadece sanırım zamanla olucak alıştırmak için yaptığınız biseh varsa fikirlere açığım 😊