Benim bebeğimde hgb düşüklüğü vardı iki ay bestiron kullandık ve kanını 9.7′den 12.4′e yükseltti. Doktorumuzun tavsiyesiyle kilosunun üç katı kullandık. Gayet işe yarıyor. Devlet hastanesindeki doktora kalsak bebeğim Akdeniz anemisi ya da kan hastalığı olan bir bebek olacaktı hematolojiye yönlendirdi iyiki gitmedim.