Kızlar 4 ay önce sezeryanla doğum yaptım. Ara ara baş dönmelerim oluyor bal ağrım yok. Birde kafa derimde karıncalanma gibi. Araştırdım emziren annelerim hacamat yapmalarında bi sakınca yokmuş hatta iyiymiş. Yaptıran oldu mu bilgilerinizi paylaşabilir misiniz