susuderler5 Merhaba kızlar, 17 günlük ikiz bebeklerim var sağlık ocağında ebe d vitamini verdi fakat verdiği markanın çok kabız ve gaz yaptığını öğrenince ocean aldım. Yenidoğan için kullanan var mı, günde kaç damla vermeliyim?
Jelibonsmom susuderler5 Evet kullanabilirsiniz, 2.haftadan itibaren verilmeye başlanır, spreyli ucuyla bir fıs şeklinde veriyorum
Busra_mom58 susuderler5 bende onu kullanıyorum eczacı küçük olduğu için sprey şeklinde verme genizine kaçar çay kaşığıyla ver dedi bende öyle yapıyorm tok karnına günde üç damla canım
sihirbakani susuderler5 iki kere sağlık ocağının verdiğini kullandım bir hafta ara ile gerçekten bebeği kabız yapıyor ne zaman kullansam bebek tuvaletini yapmıyor.Bende ocean aldım bir fıs kullandım yada 3 damla kullanılıyor